Páginas
Página principal
A MIÑA HISTORIA
miércoles, 30 de enero de 2013
DIA DA PAZ
HOXE CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ NO COLE, MANS, POMBAS E CAMISETAS BRANCAS E TODOS XUNTOS CANTANDO, NON O FIXEMOS TAL MAL QUE PARAMOS ATA A CHUVIA, ENTREGAMOS OS XOGUETES QUE TROUXEMOS ESTES DÍAS PARA OUTROS NENOS E PASÁMOLO MOI BEN.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario