Páginas
Página principal
A MIÑA HISTORIA
jueves, 17 de enero de 2013
A SEMANA PASADA VISITAMOS O AUDITORIO PARA VER A OBRA DE TEATRO "RATIÑA LINDA" FACÍA TEMPO QUE NON IAMOS DE EXCURSIÓN PERO TODOS OS PINGÜÍNS PORTÁRONSE XENIAL.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario