AQUÍ DÉIXOVOS O HIMNO QUE ESTES DÍAS NON PARA DE SONAR NA CLASE DOS PINGÜÍNS, TEDE MOITO COIDADO PORQUE COMO A ESCOITEDES MAIS DE DÚAS VECES SEGUIDAS LOGO XA NON A SACADES DA CABEZA ,JA,JA,JA
E TAMÉN PODEDES VER E CANTAR CON:
Little Einstein
CANCION DE LOS PLANETAS
Pois ahora xa entendo porque me decia Claudia que ¡Marte brilla mucho por su arte! jeje xa decia eu de onde o sacara.Ines tes razon esto pegase e cando Claudia sepa que esta no blog xa non se escoita outra cousa jajaja.
ResponderEliminarEu marcho todos os días do cole coa canción dos planetas na cabeza, pero foi a mellor maneira de sacarlles da cabeza a de "ai se eu te pego" tiñades que ver con que ritmo facían as fichas mentres a canturreaban ;-))))
ResponderEliminarHola Inés, que canción tan chuli, ya no me acordaba de cuando la estudiábamos nosotras en el cole...que años aquellos.....Marcelo está encantado con el tema y con tu permiso la voy a poner en mi blog de aula ,que en C.M. también estamos con el tema del Sistema Solar y seguro que a mis niños/as también les encanta .Un saludo
ResponderEliminarPues ya verás Sonia como la canción la aprenden enseguida, es muy pegadiza, si es que al final los clásicos (Enrique y Ana) también funcionan, aunque ya ves que hoy en día ya se queda un poco obsoleta por lo de Plutón.
ResponderEliminarLevaba varios días Mateo canturreando esta canción e mira ti de donde viña. ¡Qúe tempos aqueles! E a de "la gallina cocogagua", que tamén e dos mesmos intérpretes, ¿para cando?
Eliminar